مالتی مدیا
تاثیر مالتی مدیای تبلیغاتی در فروش بیشتر

تاثیر مالتی مدیای تبلیغاتی در فروش بیشتر

در این حالت تیم شما تلاش می‌کند تا با کمک جذابیت عناصر موجود در مالتی مدیا محصولش را به بهترین شکل معرفی کند. هرچند دایره محصول اینجا تنها منحصراً به معنای یک محصول فیزیکی نیست. نشان دادن وسعت یک کسب‌وکار و افراد درگیر در آن، نمودارهای مختلف ارزش‌آفرینی و سوددهی و موفقیت در جهت تشویق سرمایه‌گذاران. همچنین نشان دادن مراحل رشد یک پروژه با کمک فیلم‌ها یا انیمیشن‌های دو بعدی در هر قالب مالتی مدیا از تصویر گرفته تا صوت با توجه به جامعه هدف می‌تواند در چهارچوب مالتی مدیای تبلیغاتی تعریف شود.

 

مالتی مدیای کاربردی

تولید محتوا در قالب ساختار‌های متنوع مدیا  عرضه‌ی آن به شکل سی دی، دی وی دی و… در دسته‌ی مالتی مدیای کاربردی قرار می‌گیرد. تمرکز مالتی مدیای کاربردی بر رفع نیاز مخاطب هدفی است که برای آن تعریف شده است. این نیاز می‌تواند صرفاً پخش یک یا چند مستند و نگاهی به نمایشگاه تصاویر مقاطعی از تاریخ باشد. همچنین ممکن است، سی دی آرشیو مجلات با امکان گوش دادن به صدای مقاله‌ها و نگاهی به نقشه‌ها باقابلیت بزرگ‌نمایی تصاویر و… باشد.

[ برای دیدن نمونه کارهای ما کلیک کنید ]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *