
تعدادی از نمونه کارها
مالتی مدیا
یکی از پرجاذبه ترین و بهترین راههای تبلیغ، استفاده از نسخههای چند رسانهای تبلیغاتی یا همان نسخه مالتی مدیا میباشد که از هر کتابچه، بروشور و یا کاتالوگ چاپ شدهای جذابتر بوده و به علاوه هزینه پایین تری را در پی دارد. زیرا نسخه مالتی مدیا فقط یکبار طراحی شده و با هزینۀ اندکی قابل تغییر میباشند و تکثیر آنها به راحتی امکان پذیر است، در حالی که تغییر نسخههای چاپی مراحل متعدد و پر هزینهای را در بر دارد. پتانسیل بالا در ارائۀ اطلاعات و بهره گیری از متن، صدا، تصویر، فیلم، انیمیشن، موسیقی، لینکها و هزاران قابلیت نرم افزاری دیگر نشان از قدرت فوق العادهی این رسانه است.
* سالنامه 1400 روزنامه شرق که در 204 صفحه منتشر شد.
[ جهت مشاهده نسخه مالتی مدیا روی لوگو کلیک کنید ]
* نسخهای از گزارش عملکرد وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی.
[ جهت مشاهده نسخه مالتی مدیا روی لوگو کلیک کنید ]
* نشریه هفتکی محیط زیست با عنوان زیست نگاه که به صورت مالتی مدیا منتشر میشود
در این نشریه از موشنگرافیک، ویدئو و پادکست استفاده شده است.
[ جهت مشاهده نسخه مالتی مدیا روی لوگو کلیک کنید ]
* هفته نامه آفتاب کیش در 36 صفحه که به صورت آنلاین و چاپی منتشر میشود.
[ جهت مشاهده نسخه مالتی مدیا روی لوگو کلیک کنید ]
* ماهنامه وزن دنیا در 208 صفحه که به صورت آنلاین و چاپی منتشر میشود.
[ جهت مشاهده نسخه مالتی مدیا روی لوگو کلیک کنید ]