تعدادی از نمونه کارها

تعدادی از نمونه کارها

مالتی مدیا

یکی از پرجاذبه ترین و بهترین راه‌های تبلیغ، استفاده از نسخه‌های چند رسانه‌ای تبلیغاتی یا همان نسخه مالتی مدیا می‌باشد که از هر کتابچه، بروشور و یا کاتالوگ چاپ شده‌ای جذابتر بوده و به علاوه هزینه پایین تری را در پی دارد. زیرا نسخه مالتی مدیا فقط یکبار طراحی شده و با هزینۀ اندکی قابل تغییر می‌باشند و تکثیر آنها به راحتی امکان پذیر است، در حالی که تغییر نسخه‌های چاپی مراحل متعدد و پر هزینه‌ای را در بر دارد. پتانسیل بالا در ارائۀ اطلاعات و بهره گیری از متن، صدا، تصویر، فیلم، انیمیشن، موسیقی، لینکها و هزاران قابلیت نرم افزاری دیگر نشان از قدرت فوق العاده‌ی این رسانه است.

 

* سالنامه 1400 روزنامه شرق که در 204 صفحه منتشر شد.

[ جهت مشاهده نسخه مالتی مدیا روی لوگو کلیک کنید ]

sharghdaily.com

 

* نسخه‌ای از گزارش عملکرد وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی.

[ جهت مشاهده نسخه مالتی مدیا روی لوگو کلیک کنید ]

behdasht.gov.ir

 

* نشریه هفتکی محیط زیست با عنوان زیست نگاه که به صورت مالتی مدیا منتشر می‌شود

در این نشریه از موشن‌گرافیک، ویدئو و پادکست استفاده شده است.

[ جهت مشاهده نسخه مالتی مدیا روی لوگو کلیک کنید ]

zistnegah.ir

 

* هفته نامه آفتاب کیش در 36 صفحه که به صورت آنلاین و چاپی منتشر می‌شود.

[ جهت مشاهده نسخه مالتی مدیا روی لوگو کلیک کنید ]

aftabkishmag.ir

 

 


* ماهنامه وزن دنیا در 208 صفحه که به صورت آنلاین و چاپی منتشر می‌شود.

[ جهت مشاهده نسخه مالتی مدیا روی لوگو کلیک کنید ]

vaznedonya.ir