
چرا استفاده از مالتی مدیا؟
از دید تجاری سی دی مالتی مدیا همان کارت ویزیتهای چاپی هستند که روند الکترونیک و به روز به خود دادهاند و از آنجا که این رسانه تبلیغاتی موفق کشورهای پیشرفته دنیا است نگرش مخاطبین به فعالیت شما را تغییر خواهد داد.
دانستن این مهم که سی دی بر خلاف کارت و یا بروشور حداقل یکبار و به طور دقیق دیده میشود.
در اختیار داشتن کلاسیکترین شیوه اطلاع رسانی این نکته را اثبات میکند که در برنامهریزی دارای اهدافی متناسب با عصر پیشرفت و تکنولوژی هستید.
مقرون به صرفه بودن هزینه طراحی و تکثیر و کاهش هزینههای چاپ کاغذی (زیرا همه میدانیم که اکثر تبلیغات کاغذی و… به سرنوشت خوبی دچار نمیشوند).
بر خلاف محصولات کاغذی یک سی دی مالتی مدیا حجم وسیعی از اطلاعات شما را در بر میگیرد که کاربر به راحتی در محیطی دلنشین با صرف کمترین زمان به بیشترین شناخت از محصول و یا هدف آموزشی شما دست پیدا میکند.
بسیاری از مطالب مهمی که باید شفاهی توسط خود شما و به صورت حضوری به مخاطبین توضیح داده شود از طریق سی دی به همراه ضمیمههای لازم یکجا و کامل به تک تک مخاطبین ارائه میشود.
وقتی تمام ابزارهای سمعی و بصری به بهترین شکل و متناسب با وقتی که مخاطب شما آنرا آزادانه تعیین میکند ارائه میشود کاربر شما به هیچ وجه از نوع اطلاع رسانی شما احساس خستگی نمیکند.
یک سی دی مالتی مدیا میتواند خط مشی، اهداف، توان و نیازمندیهای اجرایی نظیر پروژههای انجام یافته و در حال انجام و… را با چیدمان درست از نظر کیفیت و درجه اهمیت نشان دهد و خواسته شما را تامین کند.
اعتقاد به این مهم که هر سی دی یک تیزر قابل پخش در هر زمانی و مکانی است و نیز میتواند تواناییهای شما را به خارج از مرزهای ایران نشان دهد.
یک سی دی مالتی مدیا آنچه که مخاطبین از شما نیاز دارند و آنچه شما از مخاطبین انتظار دارید را شفاف بیان میکند و از هزینههای شما به پاسخگویی سوالات مخاطبین به صورت ارتباط مستقیم میکاهد.
عمر سی دیهای چند رسانهای بسیار بالاتر از محصولات کاغذی است و بر خلاف کتاب، انتشار مجدد آن در طی مدت کوتاهی امکانپذیر است.
سرانه استفاده مردم از محصولات سمعی و بصری بسیار بالاتر از محصولات نشریهای است و در واقع یک تصویر درست از یک موضوع میتواند از چندین کتاب گویاتر باشد و سریعتر هم به خاطر سپرده میشود.
یک سی دی مالتی مدیا بر خلاف محصولات کاغذی دارای فهرستی پویا و سریع است و در کمترین زمان کاربر را با هدف مورد نظر میرساند.
یک سی دی مالتی مدیا میتواند همزمان چندین هدف آموزشی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی را دنبال کند که بنا به همین علت تمام اقشاری که به یک و یا قسمتی از آن اهداف نیاز دارند به سی دی مراجعه کنند که باعث انتشار بیشتری میشوند.
[ برای دیدن نمونه کارهای ما کلیک کنید ]